My First ACEO´s

Hi, my friends. I cannot resist and have to share with you three little cuties today. These are my first ACEO cards (2,5”x 3,5”). I was so happy drawing them! I know for sure I´m going to extend this tiny collection. I used my trusty watercolors, ink and my new Winsor & Newton Artists' Acrylic Paints. I´m very satisfied with the way they paint – they are the best colors I have ever had.

Zdravím vás, milí priatelia. Nemôžem odolať a musím vám ukázať tieto tri malé zlatíčka. Sú to moje prvé mini zberateľské ACEO kartičky. Inšpirovala som sa u mnohých maliarov, ktorí tieto kartičky maľujú pre zberateľov. Rozmery sú cca 6,5 x 9 cm. Som celkom potešená ako sa nakoniec vydarili – a už dnes viem, že túto malú kolekciu budem určite rozširovať ... Použila som akvarelové farby, tuž a moje nové akrylové farby Winsor & Newton, ktoré sú naozaj skvelé (ako sľubovali v tom obchode, kde som ich kupovala).

Žiadne komentáre: