And the winner is....

Thank you, nice people.
Now we are more than 50 on Pupa Art Facebook Page.
I´m so excited...
OK - now it´s my turn.
I´m ready to annonce three of YOU -
the luckiest ones.

♥♥♥
A víťazom sa stáva...

Ďakujem Vám, priatelia.
Teraz nás je viac ako 50 -
fanúšikov Pupa Art na Facebooku.
Som z toho celkom nadšená...
A teraz je rad na mne,
aby som oznámila mená
tých šťastných troch z Vás.






Magdaléna Václavová.



Soňa Suchanová.




Žanetka Plešková. :)


Thank you to all of you.
(And thank you to my little girl Kaja.)
Ďakujem všetkým.
(Aj mojej malej Karolínke.)
A s Kajkou gratulujem víťazom - víťazkám...
Prosím, pošlite mi Vašu adresu,
aby som Vám mohla zaslať sľúbený odznačik.

4 komentáre:

Kim povedal(a)...

Congrats to the winners- and thank you for the give away too!

Nicola povedal(a)...

Congratulations everyone and what a beautiful little helper, so cute!! :0)

Mimi and Tilly povedal(a)...

Congratulations to the winners! I love your photos here Zlatica. You have a fab helper! xxx

Unknown povedal(a)...

Thanks for your comments. :)