Ako spraviť krabicu na mieru

Nedávno som zákazníkovi odosielala niekoľko mojich printov - reprodukcií vo formáte A3. Printy som mala už pekne vytlačené, faktúrku i darček k objednávke pripojený, keď som zistila... hups... že to všetko nemám do čoho zabaliť. Tubus na odosielanie veľkých formátov som v najbližších dvoch papiernictvach nenašla a na objednanie cez net už nebol čas. Tak som skúsila recyklovať peknú čistú krabicu, čo som doma našla a prispôsobiť ju potrebám a veľkostiam mojich obrázkov. A výsledok ma samú prekvapil. Krabička na mieru bola rýchlo hotová, pevná, priestranná tak akurát, k mojej spokojnosti. ... A verím, že aj zákazník bol spokojný. ;)





Obrázky pocestujú bezpečne a ekologicky zabalené. :)
Máte aj vy nejaké zlepšováky na bezpečné zabalenie, ktoré odolá aj zachádzaniu pracovníkov pošty?
Pekný víkend prajem.

1 komentár:

t. povedal(a)...

wow super napad, mna to este veru nenapadlo takto posielat fotky :)