Tam, kde je radosť tvoriť

Nedávno prebehla na sashe.sk súťaž Odfoť svoj stôl - o najzaujímavejší pracovný stôl.
Bolo tam toľko pekných nápadov, vtipných i praktických riešení. Človek sa vie vžiť do tvorivých pocitov umelca už aj pri prezeraní jeho fotky. Keď som videla tú veselú galériu pracovní, spomenula som si na moju obľúbenú inšpiráciu (prvý obrázok dolu). Mám ju už odloženú pár mesiacov. Niekoľko prvkov by som okamžite brala do tej mojej nie veľmi usporiadanej pracovne: vysoké okná, ošumtelý nábytok so stovkou malých zásuvôčiek a riadnou patinou, červené svietidlá či iné červené doplnky...

Pridávam ešte zopár ďalších pracových kútikov, ktoré ma niečím zaujali.
Myslím, že je čas, zveladiť ten môj...
Alebo aspoň trochu upratať....
Vy ste ako na tom? ;)

Studio
foto: Geninne

rearranged studio

my table is full of new things I made


foto: ssona


foto: immaginacija




3 komentáre:

Biba povedal(a)...

mne sa páči tá posledná, ja chcem svoju vlastnú pracovňuuuu :)

Unknown povedal(a)...

Má takú príjemnú nostalgickú atmosféru.

Unknown povedal(a)...

Niektoré fotky sú naozaj krásne, hlavne tá posledná s písacím strojom :) Tá prvá fotka je tvoja ? tiež veľmi pekná pracovňa, hlavne tie šuflíky a skrinky, odkiaľ sú ? :)

http://behind-the-angelwings.blogspot.sk/